CİMER Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı Şanlıurfa’da Gerçekleştirildi

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı tarafından hizmet kalitesini arttırmak amacıyla CİMER kullanıcılarına yönelik, Şanlıurfa’da “CİMER Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı” gerçekleştirildi.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü Konferans Salonu’nda düzenlenen toplantıda konuşan İletişim Başkanlığı Halkla İlişkiler Dairesi Başkanı Durmuş Ersoy, CİMER’in kuruluş sürecini anlattı.

Yıllık başvuru sayısının her geçen sene daha da artış gösterdiğini aktaran Ersoy, “Bunun birçok sebebi var. Geçen senenin asıl sebebi malumunuz maalesef yaşamış olduğumuz depremden kaynaklıydı. 7 milyon 650 bine yakın başvuru aldık. Bunun çeşitli sebeplerinden bir tanesi de yeni hükümet sistemi açıkçası. Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’ne geçilmesiyle beraber vatandaşlarımızın doğrudan başvuru yapmak istediği yer, aklına ilk gelen, herhangi bir sıkıntısı olduğu zaman, bir talep olduğu zaman, aklına ilk gelen yer CİMER olduğu için başvuru sayımızın artış gösterdiğini görüyoruz.” diye konuştu.

CİMER’in bir ihbar aracı olarak kullanılmasının önüne geçtiklerine dikkati çeken Ersoy, “Bununla alakalı hukuki düzenlemeyi yaptık. Yani artık vatandaşın bir ihbarı söz konusu olduğunda, suç duyurusu yapmak istediği zaman buna imkan tanımıyoruz. Bunun da hem sistemsel hem teknik anlamda düzenlemesini yaptık. 2022 senesinde hukuki altyapısını oluşturduk. Yaklaşık 2 senedir CİMER’e artık ihbar başvurusu almıyoruz.” dedi.

Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak ise modern devletlerin ve vatandaşına kıymet veren devlet yönetimlerinin iletişime de önem verdiğini, CİMER’in de bu özelliğinin olduğunu belirtti.

CİMER kullanıcısı olarak yetkilendirilmiş kamu personelinin olabildiğince hassas bir yaklaşımla gelen her başvuruya ilgi göstererek en kısa sürede cevap vermesini isteyen Şıldak, “Yaptığınız görev hukuken önemli olduğu kadar vicdanen de önem taşıyor. Unutmamak gerekir ki ülkemiz her geçen gün gelişen yapısıyla modern yönetim anlayışıyla her gün kendisini yenilemektedir. Bu yenileşmede sizin de katkınız olsun. Kendimizi bu eğitimle yenileyelim. Her hizmet içi eğitimin interaktif bir etkisi vardır.” ifadelerini kullandı.

Eğitime, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Şanlıurfa Bölge Müdürü Efe Murat Erbaş, kurum müdürleri ve kamu personeli katıldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

betmarlo
egt oyna
pragmatic slot oyunları
barn festival
dog house megaways
betibom
sweet bonanza
tombala oyna
aresbet
wild west gold oyna
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
markaj giriş
sweet bonanza
sugar rush
diyarbet
diyarbet
diyarbet
gates of olympus oyna
big bass bonanza oyna
trwin
diyarbet
diyarbet
casipol
casipol
casipol
betingo
egt oyna
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
aviator oyna
aviator giriş
tombala
Gebze Escort
Betmarino
Maltcasino
Noktabet
Pokerklas
Klasbahis
Betingo
Avrupabet
Betcio
Pashagaming
Pusulabet
Betexper
Betsmove
Slotbar
Betnano
Galabet
Betexper
Cratossporting
Dumanbet
Elexbet
Favorislot
aresbet
jojobet
jojobet giriş
footer link satın al
tanıtım yazısı satın al
backlink satın al
pendik escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
beylikdüzü escort
taksim escort
bakırköy escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
istanbul escort
istanbul escort
bahçeşehir escort
bakırköy escort
şirinevler escort
şişli escort
esenyurt escort
avcılar escort